Alhamdulillah TOP 1 for TOP BLOGGER by Nurzulfa

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
Assalamualaikum w.b.t


Alhamdulillah setelah sekian lamanya blog ni berupdate jugak haa mana taknya aku busy memanjang elehh bukannya busy apa pun sebenarnya cuma hati ni tak tegerak nak update benda dalam blog aku ni. 

Lagipun aku memang terkejut jugaklah sebenarnya sebab Nbla tiba tiba kata yang aku menang top blogger aku pun macam whoaa betul ke hehehe tak sangka kot sebab design blog kali ni aku baru je tukar dan alhamdulillah dapat jugak menarik hati dan mata adik zulfa kita ni dan beliau bagi aku award top blogger 2016 dan award kalini merupakan award yang ke-3 selepas aku dapat award from kak Ombak Bergigi dan Hanah's Blog. Alhamdulillah :)

Design blog aku kalini adalah 60% daripada aku sendiri dan 30% lagi daripada tutorial aku follow daripada blogger terkenal dan alhamdulillah maka jadilah blog yang berwarna pink kekuning-kuningan dan tak lupa jugak 10% design header dan footer yang lawa nak mampus tu haa daripada kak Beeha Azman kita yang dah ada kat US sekarang hahaha ok tak lawak. Tanpa korang, blog aku ni mungkin masih hitam putih lagi hahaha aku bukannya tak suka hitam putih tapi aku rasa warna tu macam bosan bagi aku sekarang thats why aku mula medesign blog dengan warna pink, kuning, turqoise sikit.

Tak lupa jugak nak ucap congrats kat geng family blogger kita iaitu, Beeha AzmanNur NblaLE.JHFarrah NadiaWawa Fizlah congrats guyss heehehe alhamdulillah :D

Okay, sampai sini saje entry aku kalini dan aku harap, dapat banyak award untuk blog lain kalini hahaha ok jkjkjk hehehe bye guyss ^^

7 comments:

Powered by Blogger.