5 Things I Hate Most - Raizah Halisah

Sunday, 28 February 2016

5 Things I Hate Most

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
Assalamualaikum w.b.t

So, I had been tagged by Kak Rrai, and here my 5 Things I Hate Most hehe... actually banyak benda yang aku tak suka tapi, yang aku senaraikan memang top5 punyalah bende paling aku benci >,<



RULES:  Buat satu entry bertajuk 5 THINGS I HATE MOST berserta gambar di atas dan list lima benda/perkara yang anda tak suka/benci. Mention siapa tag anda dalam entry tersebut. Anda juga dikehendaki untuk tag lima orang blogger dan pastikan mereka tahu.

So, here the 5 things that I hate most !!

  • Firstly is Kuning Telur Cair. Ini memang aku tak suka sejak kecik lagi. Kalau kuning telur rebus takpe lah boleh gaul dengan sambal tapi kalau kuning telur cair, memang tak boleh ah sebab apa? sebab dia hanyir dan bau busuk. sorry to say kepada peminat kuning telur cair, aku memang tak boleh moveon :")
  • Second is Lelaki. Yes, aku ada pengalaman yang sukar untuk aku cakap. hanya kawan rapat je tahu pasal tu. Aku benci lelaki bila dah paham maksud people come and go. Sejak tu, aku tak berminat nak kenal dengan mana mana lelaki lagi. hahaha btw lelaki tu bende ke? hehehe maap yee. Tapi, aku tak benci abah dengan abang aku ye :)
  • Katak, Lipas, Monyet. 3 haiwan tu konfem buat aku menggeletar kepala lutut. konfem aku lari kalau jumpa bende tu. memang benci gila !!
  • Video Lambat Loading. Selalu kalau aku tgk drama korea kat laptop, mesti lambat loading. tapi wifi rumah aku laju tau :") tak tahu kenapa lambat loading sebab tu aku jarang guna HD bila tgk drama korea ke movie ke. Tapi kadang ada video yang memang auto HD :").
  • And last is Copycat. Aku benci copycat!! Kalau kat twitter, aku selalu nampak tl aku banyak copycat tweet macam takde bende kau nak tweet asyik tweet sama nak raih RT konon. Selain tu, aku benci copycat hidup aku. Semua bende nak tiru apa yang aku buat :") hahahahaha

Rasanya tu je kot top5 nya hahaha tak tahu nak list apa lagi sebab kepala tetiba blank nak tulis apa T^T btw aku tag semua yang baca dan 5orang kat bawah ni ^^

8 comments:

  1. thnx for tagged.. nnti kita buat..

    ReplyDelete
  2. omg, telur kuning cair la sedap.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. em maap sebab kita memang tak boleh nak suka :")

      Delete
  3. Raizah jangan benci lelaki kang tak bersuami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uishh kak farrah T^T takdelah cemtu em kita tunggu jodoh je :")

      Delete