Tukar Nama Website



Assalamualaikum blogger, harini saya dah fikir masak-masak yang saya nak tukar nama blog. Selain tangan saya gatal nak tukar template blog, saya juga mempunyai tangan yang gatal untuk menukar nama website blog huhuhuhu. Tapi saya tetap budakbelogoktober yang dulu lah. Kalau semua nak tahu, ini adalah kali yang ke-5 atau ke-6 saya tukar nama blog. Mungkin saya rasa semua nama tu mengarut hehe tapi jujurlah saya ni cerewet dalam memilih benda termasuklah nama website blog. Yang terang lagi sebenarnya rambang mata. banyak juga sebenarnya suggestion untuk nama baru untuk website blog tapi saya lebih suka raizahstory sebab ia nampak simple dan pendek berbanding dengan belogbudakoktober yang mengada dan panjang untuk disebut.

Ada satu haritu, seorang lah tak tahu le laki atau perempuan email saya dan dia kata susah untuk sebut belogbudakoktoberzzz tu. at the end, saya pun tukar nama website untuk blog ini. Juga untuk semua followers saya, terima kasih kepada yang rajin bw ke blog saya dan saya amat terharu. And yang mana dah follow saya tu, silalah tinggalkan jejak korang kat tagboard aka chatbox saya. InshaAllah nanti saya follow balik :) jangan lupa sekali tinggalkan link ^^. Terima kasih kepada yang support saya untuk berblog dan terus berblog higga ke hari ini. Stay tune >,<

Assalamualaikum.
by Raizah Halisah

No comments

Powered by Blogger.