Masalah center Bloglist

Assalamualaikum dan selamat malam bloggers.


hehe rasanya dah seminggu lebih saya tak menulis entry untuk blog ni. Saya taklah busy sebab saya tak kerja and saya hanya menganggur tanam anggur dalam rumah lol haha taklah sebenarnya saya jenis tak tahu nak update entry apa. Maklumlah saya ni new blogger tu yang tak tahu nak update entry apa. Sebab cuti sementara menunggu keputusan SPM T^T ni saya banyak habiskan masa dengan menontan drama ataupun movie asian.

2minggu lepas, saya ada edit blog saya. Punyalah saya main coding dan terhasil lah blog gini *gelak comel tapi lepas beberapa hari, saya baru perasan yang bahagian bloglist saya tulisan dia jadi center. puas saya cari tutorial macam mana nak buatkan bloglist tu jadi ketepi kiri balik tapi tetap tak jadi. Saya tak tahulah apa yang saya godeh sampai bloglist tu jadi ketengah cemtu >,< hehe tu yang nak tanya korang kekalau korang tahu apa punca dia jadi ketengah dan macam mana nak ketepikan balik bloglist tu. Harap sangat saya punya bloglist jadi ketepi macam dulu hehehe.

btw, Hanbin sangat comel dalam gif tu. Saya kalah betul dengan senyuman dia T^T





                                                                                                                                   

2 comments:

  1. takpelah. comel dah blog nie. hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe yeke tapi nampak macam serabut sikit saya rasa btw thanks kak BV :D

      Delete

Powered by Blogger.